Současná akce virtuálního operátora PODA zvýhodňuje především méně náročné stávající zákazníky operátora. Sleva na tarif se 160 volnými minutami, 40 SMS a 3,5 GB dat dosahuje až 47%. Zákazníci PODY za tarif zaplatí 180 Kč měsíčně namísto 340.
Mobilní tarify virtuálního operátora PODA v síti T-Mobile se vyznačují cenovým schématem, které upřednostňuje vlastní uživatele před novými. Dostávají totiž nižší ceny, než zákazníci noví, podobně jako získáte nižší cenu u O2, T-Mobilu nebo Vodafonu, pokud si koupíte další službu. To sice podporuje zákaznickou loajalitu, ale odrazuje nové zákazníky, kteří nechtějí rovnýma nohama skočit do neznáma a objednat najednou např. několik tarifů, aby na vyšší slevu dosáhli.
Objektivním důvodem může být nižší cenové rozpětí mezi nákupem a prodejem tarifu u virtuálního operátora a značná obava ze ztráty klienta, kterému mohou mobilní operátoři nabídnout prakticky cokoliv. Nevíme také, zda lepší cenu nedostane nakonec každý, kdo si o ni řekne dost důrazně. Smysl by to dávalo. Rozdíl v přístupu k těmto dvěma zákaznickým skupinám zůstává u PODY zachován i v případě, že operátor přijde s akční nabídkou tarifu za sníženou cenu jako nyní, viz obrázek.
Zákazníci PODY mají výhodu v ceně 180 Kč, zatímco nováčci zaplatí o 60 Kč měsíčně navíc, když ceníková cena stejného tarifu je 340 Kč. Sleva tím pádem dosahuje až 47%.
Mobilní trojka O2, T-Mobile a Vodafone připravuje v současnosti akční ceny jinak: Lepší cenu dostanou jen noví zákazníci nebo ti, kteří přejdou z předplacenky na paušální tarif. Logicky tím sice podporují získávání nových zákazníků, ale ztrácí věrnost současných. Uživatelům to asi zas tak nevadí a zůstávají, jinak by tohle slevové schéma mobilní operátoři opustili. Sebrat zákazníka konkurenci a držet vysoké ceny hraje každopádně prim.